Граф Монте Цезко: Мишо гони звяра и не си доспива

Всеки, който има поне малко котка в главата си, знае, че да гледаш куче е лоша идея. Аз нямам куче 🐕, но семейството на Радина има и тя му дава доста от вниманието си, което по правo ми принадлежи. Хубавото е, че поне на мен не ми се налага да се занимавам с кучето... поне докато не ми се наложи.

Мишо опитва да спи, но кучето му пречи

Снощи ме събуди кучешки лай. Някакво куче обикаляше на двора и лаеше весело. Това ме изненада, защото кучето тук прекарва нощите затворено в една по-малка част на двора, където да прави поразии на воля.

Станах да видя какво става, а заради раздвижването ми се събуди и Радина, която не беше чула лая. През прозорците видяхме, че това е кучето на техните - по някакъв начин се беше измъкнало от своето пространство и охраняваше доста шумно къщата. 😲

Изненадахме се, като разбрахме, че се е измъкнало, а още повече като видяхме как. На снимката долу ще видите една врата с железа по нея. До снощи тези железа ги нямаше и ако се загледате, ще видите, че кучето е изгризало не само дъските на вратата, но и предпазната метална мрежа, която бащата на Радина беше сложил, за да предотврати именно това. 😡


Нас не ни изненада толкова, че е изгризало вратата и мрежата (все пак това е животно, което от бебе гризе камъните като дъвки), а как е успяло да се промуши през тази сравнително малка дупка. Кучето е високо около 180 см като се изправи на задни крака и има по-широк гръден кош от мен. 😵

Както и да е, прибрахме го, но след като си легнах дълго не можах да заспя пак и сутринта се чувствах доста зле. 😫

Мишо размишлява за това колко е глупаво да имаш куче пазач, което постоянно да трябва да пазиш

През деня, както вече казах, бащата на Радина укрепи вратата с метални прътове, които ще отнемат на кучето повече време, докато ги прегризе. Аз обаче се чудя доколко е рентабилно да отглеждаш куче пазач, ако трябва да хвърляш всичките си усилия за да предпазиш от него къщата, която то уж трябва да охранява.

Ето затова съм фен на котките 💓 - не очакваш нищо от тях, освен да съществуват и да са мекички и единственото, за което трябва да внимаваш, е да не ти извадят окото.

Коментари

Защо таратор?

Тараторът е съставен от 70% мляко и вода в съотношение 1:1 и 30% краставица, която е 98% вода => тараторът е 64% вода; човешкото тяло е съставено от 70% вода => човек е 47% таратор.
Факт!!!