понеделник, 17 април 2017 г.

Публикация, за да не стои празен блогът

Добро утро!!!
Много се натъжих, когато видях, че Тараторът си стои сам в ъгъла на интернет и никой не пише, никой не чете.
То няма и какво да се чете, защото имам едва две публикации от началото на годината (едно ревю и годишната му публикация за мразене), така че не обвинявам двамата си редовни читатели - майка ми и една лелка, която влезе да търси рецепта за таратор.
Причината е, че вече отделям много време на ХП блога си (който за месец привлича повече хора отколкото Таратора за 10 години) и не ми хрумва за какво друго да пиша.
И понеже това е първото ми присъствие в интернет (ако не броим форумите и сайтът ми в хит.бг), не искам да се загубва съвсем. Надявам се, че картинка с чифт рисувани цици е подвела някакви хора да погледнат за какво става въпрос.

Ето каква подложка за таратор ми подариха:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)