петък, 9 септември 2016 г.

Людмил Ятански постави въпроса, който всички очаквахме

Добро утро!!!

Лидерът на сектата Блага Вест най-сетне постави въпроса, който от години знаех, че един ден ще зададе на последователите си. "Бог или аз", пита Ятански, давайки възможност на хората да избират само между два пътя - този на Бог и този на Людмил Ятански.

Задайте си и вие въпроса - Бог или Людмил Ятански? Внимавайте какво ще изберете, защото от този избор зависи дали ще отидете в рая при ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС АМИН! или ще горите в ада при Людмил Ятански.

За някои хора, като слугата Пепи Рашев, изборът е ясен - фюрерът над всичко. Но все още се надявам, че са останали достатъчно разумни хора в Блага вест.

4 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Познавам пастора от 1997г...и никога,ама НИКОГА ,не съм чул да излиза нещо в разрез със ученията на Библията от устата му!Ятански казва ''аз'' в смисъл персонално...всеки да реши чия воля да следва,свойта си,или божията!А тази глупава статия просто издиша...Проповедтта всеки може да я чуе,качена е в ю-тюб.>>>>https://www.youtube.com/watch?v=57s34GkcaJc

    ОтговорИзтриване
  3. Ебах ти повода за гордост - от 20 години някакъв дръвник ти промива мозъка и ти прибира парите. Е, аз пък го познавам от 1994 или 1995, така че печеля.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти печелиш? И какво печелиш,м? Щото аз спечелих в пъти повече от колкото съм дал,и не само финансово.Защото съм давал с мисълта и увереността ,че давам на живия Бог- Исус Христос,и Бог е зачел това...Ятански не промива мозъци,защото да говориш и живееш по стандарта на Библията,е едно...а да сееш ереси,е съвсем друго.А той прави само и единствено първото,извявява Бог и Словото Му.Бог да те благослови Костов,и да ти даде мъдрост,че определено ти липсва!Остани си със здраве! Няма да си губя времето повече тук.

      Изтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)