четвъртък, 21 юли 2016 г.

9 години от "Даровете на смъртта"

Добро утро!!!

Минаха 9 години, откакто излезе последната книга за Хари Потър. Продажбата на книгата започна по едно и също време по целия свят (02:00 часа българско време).
Не е имало друг случай в живота ми, когато да съм по-объркан за чувствата си - от една страна се радвах, че книгата излиза, от друга бях тъжен, че историята свършва.
Е, свърши, но това не се оказа чак толкова лошо - през тези години препрочетох книгите много пъти и открих много неща, които не бях забелязал. Освен това магическият свят не спря да се разкрива и много скоро ще видим какво се случва с Албус Сивиръс и ще научим историята на Нют Скамандър.
Роулинг пък продължи напред - вече има 4 "мъгълски" романа и се превърна в един от най-успешните криминални писатели.

И все пак още не съм сигурен дали се натъжавам или се радвам, когато си спомням за онази нощ - за последните часове очакване и за последния път, когато толкова много хора се събраха заедно заради "Хари Потър".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)