сряда, 11 май 2016 г.

15 май - голямата промяна

Добро утро!!!

След няколко дни ми предстои голяма промяна в живота - ще се женя. Радина също.
Това е голяма стъпка, така че реших да направя списък на петте неща, които ще се променят.

 1. Ще имаме общи приятели
Вече няма да делим приятелите си на "мои" и "твои", а на "досадни" и "тъпи".
Радина ще ме запознае с нейните приятели, а аз нея с моите. Естествено, ще останат и такива, които не интересуват другия, като съученици и колеги от работата, но като цяло вече ще общуваме с едни и същи хора и те ще мислят за нас не като за Мишо и Радина, а като за Мирадишона.

2. Ще живеем заедно
Ще си създадем общ дом и ще живеем в него. Ще си купим апартамент, ще си го обзаведем и ще си гледаме сериали в него. Ще си купим поздравително килимче за пред вратата, на което ще пише, че хората са добре дошли, но те няма да са.



3. Ще си обединим книгите
Аз имам малка колекцийка, Радина също.  Като следствие от промяна втора, ще обединим книгите си и така ще имаме една голяма колекция с разнообразни книги и автори.
Естествено, ще отделим специално място за Хари Потър и за Стивън Кинг.


4. Ще спим в едно легло
Отново като следствие от промяна втора, ще ни се наложи да спим в общо легло. Това означава, че трябва да си намерим голямо легло, за да не се бутаме. По възможност по-твърдо, защото така обичаме и двамата. Ще трябва да свикнем с това, защото Радина досега е спала все сама, а аз понякога с котка, но като ти писне котката лесно можеш да я изхвърлиш в коридора, а Радината по-трудно.

5. Ще правим секс
Като следствие от промяна четвърта, най-после ще си загубя девсвеността! Радина също, защото и двамата сме непорочни като майката на ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС АМИН! при първата си бременност. Само не се изненадвайте - когато човек е бил неопетнен толкова много години, много често бебето се ражда с два месеца и половина по-рано!

И така, това са най-големите промени, които ще настъпят в живота ми след 15 май. Както виждате, това изцяло ще промени начина ми на живот. Дано да се справя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)