сряда, 23 декември 2015 г.

$есела Коледа!!!

Добро утро!!!

Всяка година около Хелоуин се вдига голям шум как това не бил български, а американски празник и колко е лошо да се празнува. А истината е, че американците просто знаят как да превърнат всяко нещо, включително празниците, в машина за пари. Но не виждам защо е лошо, че купуваме техния Хелоуин, при условие, че купуваме тяхната Коледа.

Богът
Радина супер много се вълнува за празника, брои дните. Но Коледата, която тя очаква, е различна от тази, която си представят повечето хора - ще се събере с родителите си и ще правят някакви странни ритуали, които не разбирам, защото моите родители ми промиваха мозъка в секта и за мен Коледа е да слушам как фюрера Людмил Ятански обяснява, че понеже Господ Бог Исус Христос Амин! се е родил, всички трябва да му дават пари.

Все пак имам спомен, че бабите ми също спазваха някакви традиции. Днес обаче Коледата е съвсем различна и едва ли по-младите си спомнят как традиционно се празнува.
Като всичко друго, все повече се опитваме да имитираме филмите. Децата знаят имената на летящите елени, а родителите закачат чорапи. Да не говорим, че вече започнаха да ни предлагат и рецепти за Коледната пуйка!

Вечерята
А всички знаят, че на този празник се коли авторка на тийнейджърски романи или друг вид свиня.

Не ме разбирайте грешно, не би могло по-малко да ми пука за традициите или за Коледа изобщо - най-много бих се радвал да мога да си стоя вкъщи и да си догледам последните сезони на "Досиетата Х". Дразни ме обаче, че около Хелоуин се вдигна толкова шум, а около Коледа не. Защо е лошо здрачанките да се обличат като секси зомби, но няма лошо да се обличат като секси Снежанка?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)