неделя, 13 декември 2015 г.

Бъдещето пред Тъмната Кула изглежда черно

Добро утро!!!

Чухте ли последната новина около екранизацията по най-великото произведение на Стивън Кинг? Гласят Роланд да бъде негър!

Аз отдавна съм подготвен филмът по Кулата да е поредният провал с името на Стивън Кинг (не е редно автор, чието творчество изисква 12 ръце, за да бъде преброено на пръсти, да има качествени екранизации, които могат да се преброят на пръстите само на една), но не очаквах да започнат с маймунджилъците толкова от рано.

Ние горе-долу можем да си представим как изглежда Роланд, защото знаем кой е първообразът му. И макар Клинт Истууд да е твърде стар, за да участва във филма, към такава визия трябва да се стремят създателите.

И преди някой по-умен от мен (нали ако се възмущаваш от излишното набутване на негри където не им е мястото, значи си ограничен и те е страх от това, което не разбираш) да размаха пред лицето ми изказването на Стивън Кинг, че не го интересува какъв цвят е кожата на Роланд, замислете се дали можеше да каже той нещо друго? Дори и да не харесва подобно решение, веднага ще бъде обвинен в расизъм, ако признае.

Всъщност идеята е много добра, според мен не трябва да спират до тук. Редно е Еди да бъде гей, а в тялото на жената Одета да живее мъжа Детко и в един момент двамата да се обединят в бисексуалния хермафродит Сизана, който се жени/омъжва за Еди. Тази картина няма да е пълна ако Джейк не е мюсюлманско момиче.
Само за Ко не мога да измисля как да го променим, вероятно заради ограничените ми разбирания.

2 коментара:

  1. Идеята наистина е ужасна, просто ужасна. Сравението ми се струва сякаш във филм за негри, които робуват на някакви бели в някакъв американски град, робите да бъдат изиграни от бели хора.

    ОтговорИзтриване
  2. Елба не е лош актьор, но е много дразнещо да ни го представят като Роланд.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)