петък, 11 декември 2015 г.

Панаир за попълване на колекции

Добро утро!!!

Снощи с Радина ходихме да пазаруваме от панаира на книгата и като се прибрахме (с книги за 200 лева, за които платихме само 160) осъзнахме, че сме си дали парите само за да си попълним колекциите.

Единствената книга, която не е част от поредица, нито е писана от автор, чиято книга вече имаме, е "Марсианецът" от Анди Уеър. Нея си я взехме, защото харесахме филма.
С "Априлска жътва" попълнихме колекцията си от сборници на Бранимир Събев. Той не е писал толкова много, но 4 сборника си е добра бройка и ние ги имаме всички.
До някъде можем да броим и "Баба праща поздрави и се извинява" на Фредерик Бакман за отделна книга, защото имаме само още една негова книга. Смешното беше, че преди да тръгна за панаира един колега ме попита дали ще си купя Бабата (пой има лошо мнение за автора заради абсолютно неплатените ревюта на Блажо), аз не бях чувал за книгата, но заради Радина това беше първото, което си купихме.
Другите колекции, които Радина си допълни са:
Поредицата на Дюма за Мария Антоанета с "Колието на кралицата"
Поредицата за роботите на Азимов с "Роботите на зората" и "Аз, роботът"
Поредицата за Амбър със "Знакът на хаоса", "Рицар на сенките" и "Принц на хаоса"

Аз съм по-скромен и си попълних само една колекция - тази с книги на Стивън Кинг. Както обичам да се хваля, имам всички български издания на автора, но напоследък това не беше вярно. Изоставах с 4 книги и сега си ги наваксах - новите издания на "Буик 8", "Огън" и "Сияние" и най-новия роман на български "Търси се".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)