неделя, 29 ноември 2015 г.

Радина, поетесата

Добро утро!!!

Досега съм споделял само моите стихотворения, но сега реших да пусна и едно от тези на Радина.

Като пролет неусетно дойде
и после ме с бури заля,
птича песен нежно поде,
покри ме цялата с цветя.


Горещ, прашен и шумен,
неразбран и често хаотичен,
като лятно приключение безумен,
ала обичащ и вечно обичан.

Понякога тъжен, носталгичен,
ала пъстър, в жълто-червени бои.
Хладнееш, но си хубав, не отричам,
в мислите си всеки ще те оцени.

Видях те и бял, безразличен,
хапливо студен като зима мразовита,
но така аз пак те обичам,
под обичта си на топло съм скрита.

За този, който умира,
една година е дарен живот,
но живият в нея намира
вечност - и в нея хомот.

За тоя, който обича без мяра,
цяла година с любим споделил,
таи в сърцето си искрена вяра,
че цял живот със него е бил.

Ала недей му нивга предрича,
че само още година ще има,
защото когато тъй силно обича,
на човек не му стига година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)