понеделник, 23 ноември 2015 г.

Кога за пръв път сериал ме разплака

Добро утро!!!

Два месеца създателите на  The Walking Dead ни оставиха да се чудим жив или мъртъв е Глен, а сред феновете на Игра на тронове има много, които вярват, че Джон Сноу е жив, макар че привидно го убиха в края на последния сезон.

Аз сега гледам Досиетата Х, в подготовка за новите 6 епизода, които излизат догодина, и реших да пиша за първия сериал, който ми погоди подобен номер.

Това се случи в края на миналия век (никога няма да ми омръзне да казвам така, звучи супер яко), когато всеки петък се залепях за телевизора, за да видя срещу какви мистерии ще се изправят Мълдър и Скъли от ФБР. Бях голям почитател на сериала.
Една вечер, епизодът завърши със Скъли, която каза, че е била извикана, за да разпознае тялото на Мълдър, който се е самоубил. И когато погледнах програмата за следващата седмица, наистина нямаше епизод на Досиетата, затова реших, че това е финалът на сериала. И цяла нощ плаках.

Сега вече знам, че въпросният епизод е просто финала на сезон 4, а че това не е краят е повече от ясно - има дори надпис, че следва продължение. Но тогава се вързах доста сериозно.

А тези от вас, които си мислят, че няма начин Глен да е умрял, след като толкова епизоди ни мотаят с това, може би трябва да си припомнят историята на София от първата половина на сезон 2.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)