вторник, 10 ноември 2015 г.

Хари Потър, дяволът

Добро утро!!!

Днес попаднах на тази публикация, разказваща за някакъв американски пастор, който смята, че е по-добре родителите да убиват децата си, отколкото да им позволяват да четат "Хари Потър".
Според него в книгите си Роулинг насърчава хомосексуализма, защото Дъмбълдор е гей.

Аз смятам, че значението на ХП за хомосексуализма се преувеличава и от тези, които го подкрепят и от тези, които не го приемат за нещо нормално, но за друго исках да пиша - ако ви се струва, че споделената по-горе публикация е пресилена, значи не сте ходили в евангелска църква.

Много пъти съм споделял, че като бях малък редовно ходех на мозъчни промивки в сектата Блага вест, откъдето Богопомазаният Лидер, Фюрерът Людмил Ятански, ме е гонил многократно (преди да ме обяви за неспасяем и да ме изгони завинаги), като доста от тези гонения бяха точно заради Хари Потър.

През 2003-та година, след излизането на Орденът на феникса, Пепи Рашев, най-верният слуга на Людмил, направи една сбирка с младежите от сектата, на която наговори един куп лъжи за историята в книгата. В крайна сметка излезе, че учениците в Хогуортс по цял ден се молят на Лукавия и принасят котки в жертва.
Това стана, след като няколко дни по-рано с няколко други ХП фенове от сектата бяхме срещнали майката на същия този Пепи Рашев, която видя книгите в ръцете ни и заяви, че Джоан Роулинг трябва да бъде изгорена на клада.

Така че, аз изобщо не се изненадвам, че някой подобен религиозен лидер би могъл да изтърси нещо такова. Имам усещането, че тези хора изпитват отвращение от всичко, което кара хората да мислят, а не безмозъчно да хвърлят пари в джобовете им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)