понеделник, 2 ноември 2015 г.

6 години вещерство и магия

Добро утро!!!

По здравословни причини (нямам очила, защото се напих и се сбих!*)  мислех да не пиша за тази годишнина, но така се случи, че един човек ме заговори за ХП и Таня сподели по същото време една снимка от събитието, за което исках да пиша, та реших да пусна няколко думи.

Преди 6 години и един ден за пръв път реших да организирам ХП среща. До този момент разчитах на Потър Мания да ме среща с фенове, но след като видях колко слаба беше НХПФС5, реших, че Андрей опитва да прави срещите както ги правеше по време на манията, а е необходим нов подход. И така, изпратих покани на разни хора в ПМ и на 1 ноември събрах десетина души. Няколко часа си говорихме за Хари Потър и след срещата Ел ми каза, че моето събитие ѝ е харесало повече от официалната ХП среща няколко месеца по-рано.
Така започнахме да се събираме и след като Андрей не ни разреши да започнем да се занимаваме с Потър Мания си направихме собствен клуб - Daily Potter.
За официален рожден ден броим 1 февруари, когато започнахме първия препрочитателски план, но може да се каже, че клубът беше заченат 1.11.2009

*Може да ви се струва странно, но е истина, а освен това опонентът ми беше по-едър от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)