петък, 9 октомври 2015 г.

Голямо меню в Таратория

Добро утро!!!

Както знаят майка ми, Радина и лелката, която влезе тук, за да търси рецепта за таратор (единствените ми читатели), от почти 3 седмици вече не ям в макдоналдс, а покрай мен и Радина. Снощи решихме да опитаме сами да си направим хамбургери, или по-точно Радина да ги прави, а аз да ги ям, и така да имитираме менюто на Макдоналдс. Ето какво се получи:

Идеята беше да си представим, че сме си поръчали два хамбургера, един чийзбургер, един макфреш (който вече не се предлага в макдоналдс), за мен картофки с кола, за Радина салата с бира. Не мога да дам друг коментар на нейната част на менюто, освен да отбележа, че салата като нейната не може да се получи в макдоналдс - техните са доста по-сухи. А бирата ѝ беше 2 литра, на цената на  една от малките бутлчици, които предлагат в Макдоналдс.

Същото важи и за моята кола - 2 литра, които ми излязоха дори по-евтино, отколкото голямата кола в Макдоналдс.
Хамбургерите имаха много предимства пред тези в макдоналдс - хлябът беше пресен и хрупкав, имаше идеално количество лук и кисели краставички (в макдоналдс слагат две, винаги две краставички), а месото беше прекрасно и на външен вид и на вкус. За сравнение, месото в макдоналдс изглежда като засъхнало лайно, ако изядеш повече от две се появява гаден вкус, който ароматните подправки не могат да прикрият, а часове след това ти се иска да си бръкнеш в гърлото и да повърнеш.
Картофките бяха 4 пъти повече от тези, които дават в макдоналдс и бяха стотици пъти по-вкусни. Радина е майстор картофар. От снимката може да видите, че картофите са с прекрасен златист цвят, перфектно изпържени. Меката част отвътре е обгърната от идеална хрупкава коричка. И най-важното, дори след 5 минути (продължителността на живота на картофите в макдоналдс) пак са вкусни.

Та така, това вечеряхме снощи с Радина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)