понеделник, 26 октомври 2015 г.

Намерих тайна в новото издание на Хари Потър!

Добро утро!!!

Въпреки недоглежданията в работата на Егмонт, съм доволен от новото издание на "Хари Потър и Философският камък". Джим Кей е свършил страхотна работа.
Една от картинките, които най-много ме впечатлиха, беше илюстрация на фасадата на Продънения котел, където умело е скрита препратка към "Приказките на барда Бийдъл".

 На снимката не се вижда, но ако имате книгата може да погледнете на страница 58. Над висящия котел може да видите пъна на Бабити (Зайка Барабайка, както е в превода на Даровете на смъртта и както, по всяка вероятност, ще си остане и в новото издание, след 6 години) и подскачащото гърне. А по средата - знака на Даровете на смъртта.

Тази препратка е интересна, макар да не е канонична - в книгите няма никакъв намек за подобно нещо. И все пак ми хареса, защото приказките и легендата за тримата братя е дълбоко свързана с целия магьоснически свят, затова е нормално да виждаме следи от тях.

Вече няколко човека в препрочитателския клуб си купиха книгата и аз на два пъти попитах дали някой може да намери препратката, но никой не успя.
Аз не съм много наблюдателен, така че кой знае още колко тайни има в тази книга. Ако намерите, пишете ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)