вторник, 13 октомври 2015 г.

Новото издание на "Хари Потър"

Добро утро!!!

От днес вече може да намерите по книжарниците новото издание на "Хари Потър", което чакахме от доста време и беше умно рекламирано от издателството. Аз още не съм си купил книгата, но имах възможност да я подържа и да я разгледам.
 Въпреки че бях видял доста снимки на книгата и голяма част от илюстрациите, все пак останах изненадан.

Хареса ми, че книгата е по-голяма от стандартния размер - и на височина и на ширина. Освен това е сравнително дебела и тежка. Страниците са с луксозна гланцирана хартия, а корицата е със сваляща се обложка, под която книгата е червена и без надписи отпред или отзад. Читателите могат да отбелязват докъде са стигнали с помощта на красив червен книгоразделител от плат.

Илюстрациите са почти на всяка страница, като някои от тях са наистина впечатляващи. Заглавието на всяка глава е оформено по различен начин, така че да отговаря на съдържанието на главата. А всяка страница е направена да изглежда като стара хартия с петна.

Обаче, някои неща не ми харесаха...
Новото издание определено е насочено към децата. Прилича на онези големи детски книги за драконите или чудовищата, само без подвижните елементи. Някои от нещата са малко прекалени, някои от картините са малко странни, а някои дори не съответстват на историята (или поне така ми се стори от бързото разглеждане).
Друго дразнещо е, че текстът по страниците е разделен в две колони, което според мен ще затруднява четенето. Но пък прилича на Библия, така че сега ще мога да казвам на християните, които не искат да ми купят луксозна Библия, че имам луксозен коран и луксозен Хари Потър, пък дано нещо ги жегне и да ми купят Библия (но христианите имат страшна система за прехвърляне на вина и никога не се чувстват виновни - виновен е или сатадяволът или ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС АМИН!!!, който ги изпитва).

Та това е за новото издание, скоро ще си го купя и ще го разгледам по-подробно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)