неделя, 20 септември 2015 г.

Официално: Вече сме трима в Таратория

Добро утро!!!

Мислех да го пазя в тайна, но Доки реши да издаде информацията - официално от 15 септември той живее с мен и Радина в царство Таратория.

В началото на месеца най-добрият ми приятел се скара жестоко с Лава и тя опита да го убие със собствените му чорапи. Доки се измъкна и дойде при мен, а аз го скрих. Дни наред Лава душеше около царството , но ние с Радина бяхме предприели мерки - бяхме изгорили всички чорапи на Доки и бяхме увили краката му в 130 слоя торбички от близкия супермаркет. Така всичко се размина, но сега, след като Доки сам реши да признае къде е, не знам какво ще се случва, но ще ви държа в течение, понеже стотици загрижени хора всеки ден ме питат какво става с Доченцето.
Обаче, ако той очаква, че сега вече ще му разрешим да свали торбичките, жестоко се лъже, дори ще удвоим предпазната мярка, защото ми се струва, че част от кракацията излиза - лилавото гешовче, което едва успяхме да спасим преди време, стоеше близо до краката на Доки, като допълнителна защита от миризмата, но сега умря и се наложи да го изхвърлим. Поредната жертва гъбичките.

Послепишка:
Ако се загледате в снимката, която Доки е публикувал на стената си, може би ще забележите, че и аз се виждам - щракнат съм точно в момента, когато правех приветствена пица на Доки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)