понеделник, 21 септември 2015 г.

Хайл, Словострелецо!

Дълги дни и спокойни нощи!!!

Стивън Кинг все още не знае, но днес е рожденият Му ден. Така де, Той си знае кога е роден (макар да казва, че отдавна е минал възрастта, когато човек започва да се опитва да го забрави), но в САЩ все още е предишния ден. Аз обаче отдавна взех решение да отбелязвам празника по нашия часовник, затова сега ще честитя рождения ден на първия си най-любим писател, а Той няма да прочете съобщението ми, защото се съмнявам да знае български много добре, пък и нещо ми подсказва, че отдавна не е влизал в Таратора.

До Стивън Кинг:

Водачо на душата ми и Отключвателю на светове, благодаря Ти, че си избрал да се родиш в нашия свят, във време, близко до моето, така че да мога да се радвам на Песента на Костенурката, която Ти записваш и която Плеяда (доколкото им е по силите) доставят до мен.
Благодаря Ти, че не се отказа от мечтата си да бъдеш писател, въпреки трудностите.
Благодаря Ти, че преди малко повече от 40 години позволи на Табита да повярва в Теб, за да можеш да публикуваш "Кери".
Благодаря Ти, че създаде толкова много врати, през които да надникна в красивите и страшни светове отвъд тодашния мрак.
Благодаря Ти, че през 1999 не се предаде на смъртта и отключи Неоткритата врата, точно на тази дата преди 11 години.
Благодаря Ти, че от оттогава не си оставил словострелящото перо и редовно протягаш ръката си, за поредното пътешествие из лабиринта на световете или за нова бърза целувка в мрака.

Води ме, обичам Те!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)