неделя, 13 септември 2015 г.

Да препоръчаш книги на Радина

Добро утро!!!

Ако разгледате списъците с книги на Радина ще видите, че един от тях включва книги, които аз съм ѝ препоръчал. Това си е за гордост, защото Радина чете 3 пъти повече книги от мен (и от повечето непрофесионални читатели (защото не броя хората, на които им плащат да пишат тъпи ревюта по анотацията на задната корица)) и е много трудно да ѝ препоръчаш хубава книга, която да не е чела.




От книгите в списъка повечето са на Стивън Кинг, защото аз я запалих по този автор, но има и някои други:
Пътят
На изток от запада
Безпътния автобус
Деветте принца на Амбър
Ребека
Момо
Хиляда сияйни слънца
Тортила Флет
Човекът, който обичаше Стивън Кинг
Гроздовете на гнева
Фермата на животните

И аз ще си направя такъв списък, но и той ще бъде доста кратък, защото Радина препоръчва, но аз не се вслушвам много. Книгите, които тя ми препоръча и прочетох са:
Безмълвният дом
Тъмните му материи: Северно сияние
Дракула
Стоманените пещери
Десет малки негърчета
Граф Монте Кристо
Големите надежди
Брулени хълмове

Това правим ние с Радина - препоръчваме си книги, четем и се караме. И най-хубаво е четенето за сдобряване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)