вторник, 22 септември 2015 г.

20-те стотинки, които преляха чашата

Добро утро!!!

Дойде денят, в който ще кажа онова, което се съмнявам някой да е очаквал - спирам с яденето на Макдоналдс.

Причината за това решение е, че този месец цената на любимото ми меню се вдигнала с 20 стотинки. Разбрах го вчера, когато за пореден път отидох да си купя нещо за вечеря от там. Промяната обаче може да е по-отдавна - дори от миналата седмица, защото последните няколко пъти пробвах новите сандвичи и дадох втори шанс на някои неща, които не харесвам толкова много. Там също може да е имало нова цена, но понеже не ги ям често, не съм разбрал.

Истинската причина всъщност е друга - понеже плащам предимно с карта, прегледах хронологията на плащанията си и открих, че за последните 2 месеца и малко съм похарчил 300 лева в Макдоналдс. Когато дни след това цената на любимия ми сандвич скочи (дори само с 20 стотинки) разбрах, че дните ми на макдоналдояд са свършили.

Е, не напълно, разбира се. Ще ям макдоналдс веднъж в месеца - след срещите на Daily Potter, защото такава е традицията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)