понеделник, 17 август 2015 г.

Спомени за яхтата на Спилбърг

Добро утро!!!

Днес, докато си ровех из продавалника, попаднах на обява, пусната от Стивън Спилбърг - продава си яхтата.
Стана ми много тъжно, когато разбрах. Имам много хубави спомени с тази яхта, от миналата година, когато ходих на гости на Спилбърг и той ме учи да се гмуркам и да стрелям с харпун. Гмуркането беше лесно, но с харпуна нищо не уцелих.
Ако имах 190 милиона, щях да си купя яхтата, но нямам. А Спилбърг ми беше обещал някой път да разходи мен и Радина - на нея щеше да ѝ хареса на яхтата (когато аз бях там, тя беше останала вкъщи да чисти), но със сигурност нямаше да я навием да се гмурка, защото я е страх от дълбокото, откакто веднъж я "атакува" акула (всъщност акулата беше на поне 100 метра от нея и не проявяваше никакъв интерес).
Единствената ми надежда е, че Спилбъг ще си купи подводницата, която си беше харесал и ще ме повози - влизал съм в подводница само веднъж, като малък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)