петък, 31 юли 2015 г.

Честит рожден ден, Джоан Роулинг!

Добро утро!!!

Много е странно как е възможно толкова да обичам човек, който е на 2000 километра от мен. Още по-странно е, колко голямо въздействие оказва на живота ми някой, който дори не подозира за съществуването ми.
Но Джоан Роулинг е един от най-важните хора в живота ми. Радвам се, че съм роден в нейното време и че изживях голямата Потър мания (2001-2007).


Пожелавам на Роулинг винаги да остане толкова остроумна и смела, никога да не престава да изумява света и да радва феновете. Нека тя и семейството ѝ да са задружни и щастливи.  Пожелавам успех на Career of Evil и на цялата поредица за Корморан Страйк. С нетърпение очаквам нестандартните ХП проекти на Роулинг, които ще се реализират в следващите години и тайно се надявам, че един ден ще се престраши отново да напише нещо с мащабите на "Хари Потър".

Благодаря ти, Джо.
Обичам те!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)