вторник, 2 юни 2015 г.

Кой е отговорен за пропадането на Доки?

Добро утро!!!

Агентите от личната ми тайна разузнавателна служба МИ-60 вчера ми съобщиха, че са прихванали тайно съобщение от Донетиан Пенчев - Доки, за когото от известно време се знаеше, че има  ново гадже, което не е нито майка му, както твърдяха злите езици (и тъй като това е явна лъжа, гледам да държа злите езици зад зъбите си), нито Момичето със синята коса, ното дори кучето Малкия Доки. След като многократно гледах видеото и го анализирах с помощта на екип международни специалисти, стигнах до извода, че странното поведение на Доки от последните месеци се дължи на мистериозната приятелка, която учените от Института по Доки наричат Лава.

Коя е Лава?
Малко след като научих за съществуването на Лава, реших, че тя би могла да ми помогне да възстановя отношенията си с Доки и ѝ изпратих следното съобщение:
"Здравейте, не се познаваме, но аз, макар да не съм Ви виждал, изпитвам огромно уважение към Вас. От известно време не мога да се свържа с Доки, бихте ли съдействала за уреждане на среща между нас на неутрална територия?"
Отговорът, който получих, гласеше (цензурата я сложих аз):
"Умри! Боклук! Доки е мой, да ти съ*ба м*тр*са. Смърдиш! И Хари Потър смърди! И Стивън Кинг! И Кока-Кола! И Радина! Да живее здрача и леля Стефка! И пепси!"
След такъв отговор, нямаше как да не си помисля, че нещо не е наред, затова опитах пак да пиша на Лава, но тя ме беше блокирала безжалостно.
Решен да разбера повече, аз тръгнах по следите на Лава, но никога не можах напълно да я достигна. Всички хора, с които разговарях, сякаш се страхуваха от нея, а единственият, който се съгласи да ми каже нещо, умря малко преди срещата.
Единственото, което знам за нея до сега е, че обича да убива малки котенца и кученца, както и бебенца тюлени и пингвини, а понякога и зайчета и малки жълти пиленца.

Видеото
Не резполагам с видеото, уличаващо Лава в малтретиране (и евентуално убийство) на Доки, защото Дирекцията по видеата беше взривена, за щастие след като вече бяхме приключили с анализа.
Във видеото, което Доки е замаскирал като благодарствено съобщение за всички, които са му честитили рождения ден, момчето изпраща сигнал за помощ, ползвайки веждите си. Специалисти веждолози потвърдиха, че съобщението му гласи: "Помощ! Помощ!"
Всичко върви добре, макар ръката на Лава през по-голямата част от времето да стиска сънната му артерия, докато Доки не прави фаталната си грешка - опитва да благодари на мен, Мишо. В този момент, още докато е успял да изрече само "Искам да благодаря на един специален човек...." Лава се нахвърля върху него и брутално го извлича от кадър.
На снимките, които съм подбрал може да видите следното:
1. Доки прави съобщението си с очевидно престорена бодрост.
2. Ръката на Лава бавно се плъзва в кадър и предупредително стиска Доки за гърлото.
3. Усещайки опасността Доки да се обърне директно към мен, Лава го издърпва настрани с такова ожесточение, че според специалисти от Обелския медицински университет, Доки почти със сигурност има наранявания на врата и гръбначния стълб.
4. Ако се вгледате в ограденото място, съвсем отчетливо може да видите как Доки го няма. След тази случка Доки никога повече не публикува видео, поне до този момент.

Нещата станаха много сериозни, затова смятам да алармирам компетентните органи - оная си работа и дремането.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)