неделя, 31 май 2015 г.

Исус Христос да ти го благоСЛОЖИ

Добро утро!!!

Има ли на света по-тъпи хора от християните? Има, разбира се - голяма част от здрачанките не вярват в бог. И все пак, след цяло десетилетие в религиозните среди, мога спокойно да кажа, че едни от най-тъпите създания на земята търкат подовете на стотиците църквички в България.
Говоря, разбира се, за протестантските секти, но не изключвам и православните християни - сигурен съм, че те могат да предложат не по-малко простотия.

От известно време Радина се възмущава от коментарите на християнските ми фейсбучковци, които предполагам няма да ме държат дълго в списъка си с приятели, защото от опит знам, че дори най-близките ти хора от стадото на християните могат да ти бият шута, ако не приемаш Исус Христос или дори само тяхната разновидност на Христос. Раздразнението на Радина се дължи на тяхната склонност да могат да вмъкнат имената на бога си дори на най-неочаквани места (пример: Уволниха ме от работа, но всичко е част от плана на ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС, АМИН!)

Преди няколко дни се чудехме дали Радина ще е блудница, ако не прави секс с друг, освен с мен и накрая се омъжи за мен (ако някой от семейството на Радина чете това, да знае, че само си го говорихме - Радина е непорочна като майката на ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС АМИН!). Аз реших да проверя и се включих в групата Християни.цом във ФБ. Ето какъв беше резултатът:

Както виждате, направил съм се на изненадан, че в библията има цена на всичко, но всъщност е съвсем логично - писали са я евреи. Радина беше крайно впечатлена от бързия и конкретен отговор и каза, че баща ѝ още си чака парите (които аз не дължа, защото Радина е непорочна като СВЕТАТА КРЪВ НА ГОСПОД БОГ ИСУС ХРИСТОС). Призна ми и способността да пиша досущ като християнин (годините на мозъкопромивка не са пропиляни!)

Следващият ми въпрос беше за хранителните ми навици:

И в първия момент си помислих, че ще ме усетят:

Но един истински християнин може да намери грях във всичко:

Е, тук там се появяват и грешници, но те бързо биват вкарани в правия път:

Аз също влязох в богословски спор с грешника, но се помирихме и се благословихме взаимно (действително, това не е евфемизъм за псувня):

В петък реших да направя още една крачка напред, като пусна прикрита псувня, за да видя някой ще се усети ли. Познахте - никой не се усети:

Вчера писах за пореден път, но този път намесих политиката в цялото това нещо и може би това беше причината някой все пак да обърне внимание на начина ми на писане (християните им е през увисналия кръст за нещата от света, като например политиката, но съм виждал как фюрер Людмил Ятански организира стадото за политически цели):

В един момент на Радина вече на ѝ беше смешно, защото да се гавриш с християни е като да се гавриш с малки деца - не е никакво предизвикателство и няма никакво достойнство. Помоли ме да спра да пиша в групата Християни.цом и аз ще я послушам, но преди това последно ще пусна тази публикация, а на вас препоръчвам да разгледате групата, за да се убедите, че моят стил на писане въобще не е неуместен на такова място.

Хайде, ЛИД и бок да ви го благосложи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)