понеделник, 27 април 2015 г.

За ролята на Мишо

Добро утро!!!

Вчера Радина писа малко за обзавеждането на физическата Таратория и за това как налага мнението си, та може да сте останали с впечатлението, че съм нещо като мъж под чехъл или, както е любимата дума на Радина със същото значение, хлептун. Не съм! И казвам това не само защото Радина ме накара да го опровергая. :)

Всъщност е истина, че Радина има водеща роля в обзавеждането на царството, но винаги се съветва с мен. Основните цветове ще са черно и червено, които са моите любими цветове, но се съгласих да преобладава и лилавото, който е любимият цвят на Радина, а аз го харесвам, защото е един от магьосническите цветове, които Роулинг посочва в Потърмор.
Моят принос за визията на апартамента ще са също и книгите, които ще заемат доста пространство. Радина обича да чете, но няма като мен нужда да притежава всичко, което е прочела, затова рядко си купува книги, предпочита библиотеката или читанката. Несъгласна е с моята практика не просто да си купувам любимите книги, но и да събирам различни издания на една и съща книга (Роулинг има 10 романа, а Стивън Кинг около 60, но това не ми пречи да имам 70 Нейни и около 200 Негови). Радина също така се съгласи по стените на Таратория да сложим малко от моите картинки - голям плакат на Пениуайз и по-малка картина с Роланд Стрелеца, изображения на Роулинг и Снейп, както и няколко рисунки на ХП тема. Съгласи се също в коридора да закачим и няколко малки, но супер зловещи картинки. Имам и едно ксерокопие на главата си, но не сме говорили за него. Не виждам обаче защо няма да ми позовли да си го взема, нали не ме командва!
Освен книгите и изображенията ми, Радина се съгласи да вземе и колекцията ми от кока-кола чаши и други тематични неща, които съм събирал от промоции през годините.
Надявам се освен в подреждането, тя да остане водещата фигура и в поддържането на мястото, защото имаме големи различия по някои въпроси - аз броя за прибрано всичко, което не виждам, а за почистена стая броя тази, в която, когато седна пред компютъра, нямам излишни вещи в обхвата на ръцете си.

И така, искам да залича всички съмнения, че съм пасивен и инертен, просто виждането на Радина е по-добро и по-подходящо. В крайна сметка обаче, когато малцината избрани влязат във физическата Таратория, ясно ще видят и моя отпечатък.

Важно!
Смених анкетата на таратора. Резултатите от старата бяха 65% Таратор и 35% Мусака.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)