четвъртък, 23 април 2015 г.

Литературен профил на Мишо

Добро утро!!!

Днес е денят на книгата и авторското право, затова реших да споделя литературния си профил.

Първа книга: "Пинокио", която прочетох преди 20 години, през 1994.
Първа книга, която ме впечатли: "Изгубеният свят", през 1996 вече прочел 4 или 5 книги, но никоя не ми беше подействала толкова силно, колкото динозавърския роман на Артър Конан Дойл. И до днес свързвам името му точно с този роман, а не с по-известните му произведения за Шерлок Холмс.
Първа книга, която прочетох тайно: Сборникът с разкази "Понякога те се завръщат". Наложи ми се да я чета тайно, защото Галя си беше внушила, че Стивън Кинг ще ме побърка. Оказа се, че греши.
Любими книги: Тук, за да съм честен, ще сложа на първо място "Хари Потър", макар да не е особено престижно. Иначе другите ми най-любими книги са на Стивън Кинг: "Тъмната Кула", "Романът на Лизи", "Сърца в Атлантида", "Зъл мрак, угаснали звезди" и "Дългата разходка";на Рей Бредбъри "Вино от глухарчета" на Михаел Енде: "Приказка без край" и "Момо"; на Кормак Маккарти "Пътят" и на Лев Гросман "Колеж за магьосници".
Омразни книги: В тази класация влизат "Игрите на глада", "Вината в нашите звезди", "50 нюанса сиво" и "Реликвите на смъртните", но над всички тях, или по-точно под всички тях, е дъното на литературния упадък - здрача.

Ами, това е. Този списък едва ли ще изненада хората, които ме познават. И тък като не можах да предложа много нова информация, довечера смятам да публикувам списък с трите най-надценени книги според мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)