неделя, 19 април 2015 г.

Мишо Неверни

Добро утро!!!

50 нюанса Господ
Днес било Томина неделя, пише в интернет. Почита се паметта на апостол Тома, първият християнин емпирик, който държал да опипа възкръсналия Исус Христос. Понякога ми е трудно да разбера християните - не осъзнават ли, че историята за Тома Неверни е чиста подигравка с тях?

Този Тома не вярвал, че Исус се е върнал от гроба, затова самият Христос му се явил и му доказал, че е жив и съществува. След това казал нещо от сорта на "Видя ли бе, неверник? Сега вярваш ли? Вярваш! Но браво на ония, които само вярват, без да пипат." И от тогава, вече 2000 години, не се е показвал на никого.

А аз от кога се опитвам да се свържа с някой бог, за да знам в какво да вярвам? Защо при Тома може да дойде, а при Мишо не? Тома не е загубил нищо, след като се е убедил - дори е обявен за светец. Аз не искам да съм светец, нито да седна отдясно на Исус, нито каквото и да било друго, освен отговор на въпросите си, но не - за мен само сляпа вяра, базирана на текстове от някакво литературно чудовище на Франкенщайн, тълкувани от хиляди свети хора, всеки по-самовлюбен от предишния и всеки по-малко жалък от следващия.

И така, след вече 10 години търсене на бог (Бог) съм стигнал до извода, че е по-добре да няма такъв, защото ако има, значи е пълен боклук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)