петък, 17 април 2015 г.

Расисти обвиняват негри в разхищение

Добро утро!!!

Както знаете, аз съм яростен защитник на правата на негрите, циганите и обратните, заради което съм бил атакуван неведнъж. Докато патрулирах из мрежата и съблюдавах за толерантността на интернет потребителите, попаднах на кампания в социалните мрежи, целяща да злепостави добрите черньовци от Африка.
Тази безжалостна атака се състои от поредица снимки, показваща черни хора облечени по последен писък на модата (знаете - раздърпани несъразмерни дрехи, съчетани по необичаен начин, каквито можете да видите във всяко модно списание), които позират пред обектива. държейки в ръце луксозни стоки и опиати. Точно върху луксозните стоки и опиати акцентира фотографът, а отстрани са написани цените им. До тук няма нищо смущаващо, но ако човек се вгледа в изображенията ще забележи, че под цените на луксозните стоки и опиати има други, по-скрити цени - на стоки от първа необходимост.
И без човек да е достигнал моето интелектуално ниво, лесно може да разбере расисткото послание на фотографиите. Авторите им искат да внушат на публиката, че негрите харчат огромни суми за непотребни вещи, докато хиляди бели не могат да си позволят минимални условия за живот.
Освен с явно високия си стандарт на живот, негрите от снимките изпъкват и с друго - крайно анорексичния си външен вид, очевидно постигнат с помощта на елитни диетолози и скъпи лекарства. Вероятно целта е била да се предизвика гняв и у дебелите жени, които по принцип са по-трудни за ядосване, защото мислят само за ядене, но никога не пропускат да изразят презрението си към по-слабите от тях жени, които могат да ходят, вместо само да се търкалят.

Аз съм бял физически, но по сърце и душа съм дебел тъмно черен циганин гей здрачанка, затова не мога да търпя подобна крещяща нетолерантност, расизъм, хомофобия, ксенофобия и сексизъм. Ще се боря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)