сряда, 11 март 2015 г.

За втори път ме обвиняват в расизъм

Добро утро!!!

Вчера при мен дойде едно момиче, наскоро открила Таратора. Тя беше крайно възмутена от публикацията ми за филма "Селма" - очевидно са я засегнали расистките ми коментари... срещу белите хора.
На мен ми се струва, че е безкрайно ясно, че не говоря сериозно. Това е един отврартителен филм, който показва историята само от една страна, вместо да ни даде и гледната точка на другата - не виждаме какви са мотивите на белите, които протестираха срещу похода на черните и които не искат увеличаване на правата им, така че единственият извод е, че го правят просто защото са бели и зли. Изглежда обаче не е било толкова ясно.

Да беше само този случай, нямаше да се разтревожа, но това всъщност се случва за втори път. Преди време някакви хора ме нападнаха заради статията ми за това колко добри родители са циганите. Според Радина причината е, че при този вид хумор е трудно да разбереш дали авторът се шегува или е идиот. Аз също съм попадал на подобни публикации и дори писах за едно такова ревю на "50 нюанса сиво", за което все още не знам дали е подигравка.

А може би причината да оставам неразбран е друга - всичките ми читатели са бели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)