събота, 3 януари 2015 г.

Не проблем, а национално богатство!

Добро утро!!!

Понякога ми става ужасно срамно, че съм българин и че съм бял. Ужасно е да си част от едно такова племе, което не оценява колко ценно богатство са нашите сънародни роми. И то не само, защото те са основното нещо, с което България е известна по Европа и света.
Циганите са единственият шанс да остане някакво население по нашите земи. Вижте какво става с бебетата от началото на годината - в 12 области на страната от началото на годината няма родено нито едно бебе, а където има само по едно, най-често е цигане. Ето го например съседен Перник, там има само един бебок и то от ромска майка, но най-трогателното е, че докато българските жени са си стиснали детеродните органи както гнусен български ксенофоб си стиска портмонето в пълен с роми автобус, жертвоготовната мургава майка и изромила цели 7 ромчета преди това!
Най-първото бебе за тази година е родено в Бургас и също е циганче. Вярно, че майката го заряза часове след раждането, но пък тя да не е длъжна и да го гледа?
Вероятно не е била готова да става майка, подобно на първата родилка на Шумен за 2015-а година, която (каква изненада!) също е от ромски произход. По телевизията тя каза: „Станалото – станало. Родих. Не съм готова да съм майка. Не знам как да гледам дете“
Ето, младите родители не са правили никакви планове и не са вложили никаква мисъл в производството на това дете - само неподправена, чиста любов. Но, както продължава репортажът, циганката е спокойна, защото очаква да получава пари от държавата и с тях да издържа бебето, себе си и мъжа си. Тъпите българки само се оплакват, че детските не им стигат за бебетата, а какво остава за самите тях. Отново с горчивина трябва да призная, че циганите са много по-добри родители от нас...
Преди време другата ни национална гордост - Кристалина Георгиева - каза, че можем да разчитаме на бежанците да решат демографския проблем на България, но аз съм по-оптимистичен и смятам, че помощ отвън не ни е нужна - циганите ще свършат тая работа сами.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)