четвъртък, 18 септември 2014 г.

И Facebook ми се подигра

Добро утро!!!

Днес ще ви разкажа една история от своето минало...
Веднъж бях с едни хора (нещо като предходните Филип и Доки) и видяхме една лоза. Аз, тогава 14 годишен, бях в такъв период, че видех ли нещо по-високо от мен, исках да му се покатеря (това обяснява защо 215 сантиметровият Папа Краси вече не иска да дружи с мен) и бързо се замаймунчих отгоре. Не щеш ли,  от една къщурка наблизо излезе възрастен мъж и се развика: Ей, малката, кой ти е разрешил да се качваш там?
Съвсем естествено двамата с мен ме скъсаха после от подигравки, а аз, който още от първа младост бях добре окосмен, реших вече никога да не се бръсна, за да се познава, че не съм грозно плоскогърдо момиче. От тогава съм все с брада, като изключим няколкото пъти, когато Радина ме изнуди да се обръсна.
Но ето, че фейсбук реши да се изгаври с мен. От известно време изписваше, че съм "обвързанА" с Радина Стаменова (макар изрично да съм упоменал, че съм от мъжки пол по рождение), а днес тя ми показа още една гавра с мен:

Какво съм му направил на Facebook - нямам представа (може да е от Пловдив и да е чел предишната ми публикация), но започвам да се притеснявам. Аз съм чел здрача, възможно ли е ефектът, който съм описал в "Джини Потър и топките на Хари" да се проявява при мен със закъснение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)