понеделник, 8 септември 2014 г.

Лев Гросман за Дж. К. Роулинг: Възхищавам ѝ се

Добро утро!!!

Наскоро в Goodreads феновете на американския писател Лев Гросман можеха да му задават въпроси и един от тях беше за сравненията между неговия роман "Колеж за магьосници" и "Хари Потър". Ето какво отговори той:
"Често ме питат как се чувствам като сравняват моята книга с "Хари Потър" и ми се струва, че хората се чудят дали сравнението ме дразни. Но аз съм голям Хари Потър фен - обичам творбите на Роулинг и продължавам да ѝ се възхищавам. Думите "добре" и "благодарен" описват как се чувствам, когато ни сравняват.

"Колеж за магьосници" ми е една от най-любимите книги, но заради много лоша реклама от издателство Софт Прес, романът попада все при читатели, които не могат да го оценят подобаващо а хората, за които е предназначен, никога не биха посегнали към книга с подобно заглавие и корица. Аз съвсем случайно попаднах на нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)