неделя, 21 септември 2014 г.

Има други светове и всички те празнуват днес!

Добро утро!!!

Честит празник, Стрелци - днес се навършват 67 години от рождението на Словострелеца, който ни преведе по целия дълъг път на Лъча до Тъмната Кула.
Без съмнение всичко, което съм като човек, дължа на него. Преди време се опитах да покажа какво означава за мен Краля с едно разказче, но сам не си го харесвам, защото не може да изрази всичко, което чувствам към този човек. Все пак и тук ще повторя думите, които казах, когато за пръв път стъпих сред розите на Кан'-Ка Но Рей:
"Бях пленник на мрака, бях роб на собствената си нищожност. Но Словострелецът дойде и освободи душата ми. Словострелецът ми показа това, което другите се страхуваха да видят. Словострелецът ми показа Кулата, която се издига сред полето от рози. И пред тази Кула, аз сега, оставям сърцето си, защото без нея то е празно. Нека бъде закриляно от песента на розите. Дойдох тук със своето име и в името на Словострелеца, и с тези две имена ще се върна. Аз съм Михаил Костов, роден в мрака за да търся светлината, и един ден ще се върна в това поле, сред розите и ще извикам името си още веднъж, за да бъда допуснат в Кулата, която е моята цел."
Малко неща в живота ми могат да се сравняват с този момент и никой не може да го надмине. Знам, че само тези, които са извървели целия път (и то вероятно повече от веднъж) ще могат да разберат какво говоря, но Песента е истинска и Стивън Кинг я чува.

Хайл, Словострелецо - Крал на Световете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)