сряда, 30 юли 2014 г.

Най-после и аз да организирам среща

Добро утро!!!

Когато създадох препрочитателския клуб организирах всички срещи, но вече с всичко се занимават по-отговорни хора от мен. Все пак нашата главна вълшебница Боряна ми позволи и аз да организирам една среща, така че ще мога да поотръждясам малко, но все пак ме е страх, че никой няма да дойде, затова реших да използвам таратора, за да поканя лично малкото си читатели (половината от които са Радина, майка ми и оная лелка, която влезе, за да търси рецепта за таратор и още е тук, защото не я е намерила).
Срещата ще се проведе на 3 август от 13:30 в най-хубавата книжарница - Хеликон - Витоша.
Този път няма да е посветена на определени глави от "Хари Потър" (правим малко почивка този месец, но от септември започваме със срещите за "Орденът на феникса"), нито конкретно на "Хари Потър". Решихме, че ще е хубаво да почетем по някакъв начин великата Дж. К. Роулинг, която утре има рожден ден. Ще си поговорим за авторката и книгите ѝ.
Може да отбележите, че ще дойдете, на страничката на събитието във Facebook, за да не забравите. Първите 10 000 човека, които дойдат, ще получат специална награда - личното ми присъствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)