неделя, 20 юли 2014 г.

Цигани справедливо биха зла бабичка

Добро утро!!!

Дай му целувка
Преди няколко дни ми писа една позната от преди, за да ми обясни, че за състоянието на циганите сме виновни само ние. В подкрепа на това ще споделя един пример за ужасните неща, на които са подложени милите ни мангали. В петък една безкрайно зла възрастна жена на 81 години се изгаври по непростим начин с група роми и съвсем заслужено си получи боя.

Нетолерантната жена се излежава
Докато баба Яна, по всяка вероятност хомофобка, нагло си похапвала у дома, група работливи роми влезли в двора ѝ, откачили и отново закачили улуците ѝ, след което, напълно в реда на нещата, поискали 30 лева за "ремонта". Жената излъгала, че няма (което със сигурност е лъжа, защото никой не може да изхарчи 150 лева пенсия), което до такава степен разстроило циганите, че те дори не успели да я убият, а само един час я били.
Омръзна ми от тази крещяща нетолерантност в нашето общество. Не стига, че бабата се измъкнала без да плати на циганите, които в случая са били напълно в правото си, ами и роднините ѝ се цупят. Търсят отговорност. А някакъв доктор дори се просълзил, като видял изпотрошената жена. Как може да има толкова гнусни хора?

Надежда за обществото ни ми дава наскоро проведената акция на "Амнести Интернешънъл" в подкрепа на бежанците. Аз съм напълно съгласен, че само циганите не са ни достатъчни - трябва да си внесем повече мургавелковци отвън, за да има за всеки човек по един бияч, изнасилвач и наръгвач.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)