четвъртък, 5 юни 2014 г.

Горкият Хорхе

Добро утро!!!

Хапвам дълго чаканите пловдивски картофи,
без да знам, че имам нещо общо с Хорхе Букай
За един голям български срам разказват медиите днес! Големият писател Хорхе Букай отишъл в заведение в Пловдив и чакал за пържените си картофи... 40 минути!!!
Не разбирам, защо тази лична драма трябва да се превръща в медийна сензация? Защо гадните журналисти не се захванат с някой друг, например с мен? Къде бяха, когато аз бях в същия този град (вероятно в друго заведение) и чаках също толкова дълго за същото това ястие? С какво аз заслужавам лукса да гладувам тихо, а горкият Хорхе пада под прицела на обективите?
Само защото Хрхе Букай е по-богат и по-известен от мен? Само защото е по-хубав, по-умен и по-талантлив? И защото има повече приятели и почитатели и толкова много хора го харесват? И само защото е по-щастлив от мен във всяко отношение?

Хм, сега като се замисля... не можаха ли поне картофите ми да дойдат по-бързо от неговите? Животът е гаден...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)