четвъртък, 5 юни 2014 г.

И пак за нашите кафяви братя

Добро утро!!!

Извършители с неизвестен цвят на кожата са откраднали вчера сутринта 50 метра кабели, не само оставяйки 19 блока (около 600 семейства) без ток, но и причинявайки авария, довела до изгарянето на електроуреди за около милион и половина лева. Отгоре на всичко, сред засегнатите от спирането на тока е имало и възрастен мъж на командно дишане, който почти е умрял.
И всичко това заради някакви си 15 лева, които крадците ще спечелят от продажбата на крадените жици.

Що за изрод трябва да си, за да не им съчувстваш?
Сега, и без да използвам "озарението" си, бих се обзаложил на каквото кажете, че извършителите трудно се забелязват в тъмното, поне един от тях се казва Асен или Исус и поне на един от тях родителите са първи братовчеди. С една дума, сигурен съм, че крадците са циганьори.
И казвам това не защото съм расист и смятам, че желанието да вредят и да рушат е в кръвта им, а защото смятам, че всички обитатели на мръсните колиби и подаващите се измежду боклуците блокове, са едни безкористни Валжановци, принудени от съдбата и от гадните нетолерантни българи да крадат и понякога, пряко или косвено, да убиват. Да крадат, разбира се, е твърде силно казано и е израз на етническа нетолерантност, за което искрено се извинявам - те не крадат, те си "взимат", а проблемът сме ние, защото се стискаме и не си го даваме доброволно. Не даваме доброволно парите си, бижутата си, техниката си и животите си. Ако го правехме, на ромските ни съхора нямаше да се налага да ги вземат със сила или под прикритието на нощта.


Всъщност, тази асиметрична пропорционалност на полученото от тях към загубеното от нас е символ на всички човешко-цигански отношения. По подобен начин преди време две мангалки ми откраднаха портмонето в Макдоналдс (като се усетих, те отдавна бяха изчезнали), като в портмонето, освен документите ми, имаше само 2 лева. Но това са два лева, които циганките са нямали, а аз очевидно съм имал след това 60 лева, за да си възстановя личната и останалите карти. Както сега държавата и пострадалите потребители имат 1,5 млн лева, за да поправят щетите от кражбата, към която гладът е подтикнал горките изстрадали мургавелковци. Те е трябвало да станат толкова рано, че направо ми става гузно, че не са откраднали повече.
Ако всички 600 семейства в тези 19 блока бяха отделили по три стотинки и бяха дали тези пари на онеправданите роми, щяха ли те да откраднат кабелите? Е, щяха разбира се, но това 18 лева пари ли са? Та това е само бюджетът ми за 4 дни!

И така, призивът ми към всички е, когато видите циганин на улицата да рови в кофа за боклук, да обира възрастна жена или просто да заплашва някого с нож, бръкнете в джоба си и му дайте каквото искате, а после и каквото той поиска. И се усмихнете, докато кръвта изтича от пронизаното ви сърце - не сте расисти или ксенофоби!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)