понеделник, 5 май 2014 г.

Време ли е за чистене?

Добро утро!!!

Така изглежда стаята ми сега
Излязох за малко до магазина и когато се върнах бях потресен колко разхвърляно е вкъщи. Не само, че всички повърхности, освен стола пред компютъра, са покрити с дрехи (и прани и мръсни), ами и купчината боклук в ъгъла зад вратата вече е станала толкова голяма, че ми пречи да отварям и да ходя до тоалетната. Отделно от този боклук, из стаята се търкалят 12 празни бутилки от кока-кола и все се спъвам в тях. Най-много обаче ме порази миризмата (буквално ме порази) - мирише на контейнер за боклук (ето защо, значи, хората си изхвърлят боклука!), на мръсни чорапи и на пръдня.

Според вас време ли е вече за чистене или мога да оставя Радина още ден-два да си почине?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)