четвъртък, 29 май 2014 г.

Гаден панаир

Добро утро!!!



В подготовка за панаира на книгата си направих голям списък, като си определих бюджет от 100 лв. Ясно ми беше, че няма да мога да си купя кой знае колко неща с тези пари, но пропуснах една подробност - в списъка не бях включил "Мъглата" на Стивън Кинг, която още не съм си купил в най-новото и най-пълно издание. А за панаира на книгата ще излезе и "Доктор Сън", най-новият роман на Кинг, който често е сочен за продължение на "Сияние", но аз не съм съгласен с това твърдение.
Още едно неиздавано в България нещо ще пуснат от издателство Ибис - "Бурята на века", което не е роман - сценарий е... Не звучи много вълнуващо, да.
Ибис ще пуснат и ново издание на "Куджо" с превод от Адриан Лазаровски (това ще е четвърто издание на книгата от трето издателство), а днес научих, че и Бард няма да останат по-назад - ще има ново издание на "Роуз Мадър" (с това книгите на Кинг от преди 2001 с по едно издание в България остават само 7).
Това означава, че като си купя всички книги на СК, които ми трябват (за да имам наистина всичко), не само няма да ми останат пари за друго, а и сериозно ще надвиша бюджета си.

Може би най-добре ще е за сега да си взема само двете книги на Плеяда (като ги знам какви цени слагат на Стивън Кинг, сигурно всяка от книгите им ще е по-скъпа от останалите три взети заедно).
И без това съм сърдит на Ибис, че толкова дълго криха какво ще е новото заглавие на Стивън Кинг, което ще издават, а се оказа само "Бурята на века"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)