неделя, 25 май 2014 г.

Дете нападна мъж с Исус!

Добро утро!!!

Тази снимка е използвана без позволение.
Ако иска Господ - да ме съди.
Един от дълбоко религиозните ми фейсбучковци сподели новината, за някакво дете, което е било отвлечено в САЩ и три часа е пяло евангелски песни на похитителя си, докато накрая той не е издържал и го е пуснал да си ходи.
Заглавието на публикацията е "Религиозно дете влуди похитителя си", което ми се струва малко пресилено - три часа не са толкова много, в някои евангелски секти песните продължават по-дълго. Поведението на детето обаче не е било много нормално. Вероятно доста са му пяли вкъщи.

Мен лично, като човек, който вярва в бог или нещо подобно, ме объжда един от коментарите под статията. Някой си Ники А. е изразил мнението си, че 'Това е Божият мир, който никой ум не може да схване."
Какво искаш да кажеш с това, Ники? Че само човек без ум може да вярва?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)