неделя, 4 май 2014 г.

Малко нови попълнения и в другата ми любима колекция

Добро утро!!!

От вчера колекцията ми от "Философският камък" на различни езици вече е с две книги по-голяма. До сега имах книгата на английски, български, италиански, гръцки, руски, украински и френски, така че с новите книги езиците стават общо 9.
Едната нова книга е на унгарски и ми я донесе Ели от Пловдив като сувенир от пътуването ѝ до Унгария. Другата книга ми е подарък от Вихра, Радина и Галя и е на латински.

Ако скоро ще пътувате някъде в чужбина, бихте могли да ми помогнете да довърша своето околосветско ХП пътешествие. Побързайте, защото много скоро може да нямате възможност - остава ми да събера книгата само на още 61 езика! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)