събота, 22 март 2014 г.

Щастливият списък на Радина

Добро утро!!!

В предишната си публикация изброи нещата, които ме правят щастлив. В отговор на това Радина направи свой списък, който ще споделя тук, защото защото съм споменат два пъти. Пък и това е личен блог, а какво по-лично от Радина.

1. Мишо ме спомене в блога си.
2. Мама ми направи любимо ядене.
3. Тате си променя плановете, за да ме закара, вземе от София.
4. Хората забелязват, че се старая в работата си.
5. Разбера, че съм отслабнала / не съм качила
6. Мама Радка идва на гости с думите: "Тате Ице вика да видя какво правят децата"
7. Слушам клюки за хора, които не познавам, на кафе с мама и Стринка.
8. Хората ми се чудят за нещо - например, че чета много.
9. Побеждавам Мишо в спор или изобщо му натривам носа, че съм била права за нещо.
10. Прибирам се у дома!

Забележка: Имайте предвид, че 9 се случва изключително рядко, почти никога!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)