събота, 15 март 2014 г.

Кофи с педали за всички!

Добро утро!!!

Прекрасна новина, скъпи състоличани - скоро из цяла София ще има кофи с педали. Случвало ли ви се е някога да искате да си имате педал, а да не знаете къде да го търсите, защото наблизо никъде не се продава здрач? Е, вече няма да имате такъв проблем, стига да пожелаете, само трябва да излезете и пред блока ще ви чака цяла кофа с педали, да си вземете колкото искате.
Може даже да са вносни от Америка!!!

С педалите правете каквото ви харесва, стига да има къде да ги приберете. Ако имате килер с метли, най-добре ги вкарайте вътре - метлите те ще намерят къде да сложат.
Единственият проблем е, че трудно ще намерите достатъчно патки, за да си храните педалите.

(В тази недодялана шега няма нищо нередно, защото според всички хомосексуалисти, които познавам, като се заяждам с тях показвам, че съм прикрит гей. А щом съм гей, значи всички "хомофобски" шеги могат да се броят за самоирония, така че си е цяло геройство от моя страна. Поздравете ме!
Между другото и Радина понякога ми казва, че съм обратен, но по други причини - според нея е гейско, че харесвам мюзикъли, тъжни филми и мъже.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)