петък, 14 март 2014 г.

Ето къде грешим с Радина

Добро утро!!!

Преди време с Радина разглеждахме апартаменти в интернет и попаднахме на някои хубави, но с много грозни цени. Сега обаче излиза, че не апартамент трябва да си избираме, а нов етнос, защото на някои всичко им идва на готово.

Днес много вестници и сайтове разпространиха информацията, че правителството ще строи безплатни жилища за циганите. Ще ми се и аз да бях циганин.
И то да бяха само жилищата! Многоуважаемите братя роми са открили чудесен начин да получават всичко, което искат - просто си го вземат, първоначално нагло и самоуверено, а ако някой реши да им противоречи, стават агресивни.
Вчера самоковските мангали (една голяма част от този иначе красив град) отново излязоха на протест срещу кмета и блокираха пътя за влизане в града. Причината е, че наглите полицаи за пореден път са отрязали жиците, с които циганите крадат ток. Какво безобразие, да ги режат така безпричинно!
Това нещо се случава през няколко години вече четвърт век.
А ние с Радина, глупаците, сме седнали да ровим в интернет и да си броим парите.

И преди съм се възхищавал от прекрасната житейска философия на циганите, но тогава бях нападнат от фолям брой ромофоби, каквито се оказаха голяма част от познатите ми. Расисти, не разбирате ли, че циганите очевидно са нашите истински господари, след като всички ние работим за тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)