петък, 14 февруари 2014 г.

7 години изгнаник

Добро утро!!!
Тази година не съм писал изобщо, но днес е 14 февруари и няма как да не пусна нещо, дори и кратичко, за да отбележа датата.

Откакто бях на 5 майка ми ме мъкнеше в сектата на едно дребно и зло човече, наречено Людмил Ятански, но един ден извърших най-страшното прегрешение според доктрините на сектата - започнах да мисля.

На 14 февруари 2007 Людмил Ятански ме изгони с думите, че  съм заразен, забрани ми да стъпвам по светите земи на стария прашен киносалон, в който си събираше поклонниците и ми забрани да общувам с тях, а до този момент някои младежите в сектата на Людмил бяха единствените ми приятели.
Аз няколко пъти опитах да наруша забраната и да вляза в разнебитената сграда (най-вече от имат), но слугите на Людмил всеки път ме изхвърляха.
Опитах да наруша и забраната да общувам с хората му, но и там се провалих.

От тогава може и да нямам приятели, но пък имам много нови познати и преживях страхотни неща, които нямаше как да ми се случат докато бях в стадото на Людмил, така че не съжалявам, че ме изгони, но традицията си е традиция и дойде ли 14 февруари, трябва да спомена годишнината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)