сряда, 11 декември 2013 г.

Какво си купих от панаира на книгата

Добро утро!!!



Ето какво си купихма с Радина от Панаира на книгата:
"Сейлъмс лот" от Стивън Кинг
Това е единственото издание на книга от Кинг на  български, което нямахме. Не си го купих веднага, след като излезе, защото знаех, че няма скоро да се изчерпа и лесно ще си го намеря, когато имам възможност да си го купя.
"Момо" от Михаел Енде
Единствената от шестте издадени в България книги на Михаел Енде, която нямах. Всъщност това ми е най-любимата негова книга след "Приказка без край", но я нямах, защото като я четох я бях взел назаем от Ваня.
"В края на ноември" от Туве Янсон
Единствената книга, която четохме заедно в Други Светове, която Радина не беше прочела. Аз също не съм, но съм пропуснал и други, така че не е чак толкова страшно. Радина обаче не пропуска и скоро ще си навакса и с тази.
"Животът на Пи" от Ян Мартел
С радина много харесваме филма и решихме, че е време да прочетем и книгата. Дано е по0не наполовина толкова хубава.
"Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак
Побързахме да си купим тази книга, преди да са я преиздали с корица от филма. Много мразя, като правят така... :(
"Никълъс Никълби" от Чарлс Дикенс
Весела Коледа, Радина. Това ти е подаръкът :)
И още две книги, които Радина пожела:
"Жената жерав" от Патрик Нес
"Безмълвният дом" от Орхан Памук

Предполагам, че ще мина през панаира поне още веднъж. Възможно е списъкът да стане малко по-дълъг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)