събота, 14 декември 2013 г.

Книги от панаира 2

Добро утро!!!

Днес с Радина пак ходихме на панаира на книгата и увеличихме колекцията си с още 3 книги и един автограф. Равносметка от панаира:  11 книги = 130 лева.
Доста е... :(
Днес си купихме:
"Пустинния скорпион" от Бранимир Събев
Много харесахме "Човекът, който обичаше Стивън Кинг", затова с нетърпение дочакахме новия сборник на Бранимир. Като го прочетем, ще напишем ревю и няма да пестим критиките. :)
"Ловецът на хвърчила" от Халед Хосейни
Преди време прочетох "Хиляда сияйни слънца" и доста ми хареса, макар че ми се стори доста женска. Жената от щанда на Обсидиан ме увери, че тази не е такава и дори призна, че според нея от всичките му романи Ловецът е най-добър. Купихме я.
"Той пак е тук" от Тимур Вермеш
Хитлер се появява в днешна германия. Звучи интересно. Всъщност не знам нищо повече за книгата, прочетох за нея във вестника и реших да я пробвам. Това, да си купя книга, за която не знам нищо и не ми е препоръчана от никой познат, съм го правил само още веднъж - с книгата "Пътят" от Кормак Макарти, която се оказа една от най-добрите, които съм чел някога. Дано и с тази да е така.
Ако искате да знаете какво си купих при първото посещение, вижте това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)