четвъртък, 21 ноември 2013 г.

Кой следи какво сера

Добро утро!!!

След един особено неприятен ветровит ден, в който за малко не отлетях като найлонова торбичка, реших да се погрижа за тялото си - не е нормално най-тежкото в мен да е животът ми. За да следя по-отблизо прогреса си, направих този блог, в който записвам и описвам всико, което влиза и излиза от тялото ми.

Интересното е, че освен обичайните родни фенове, интерес към диетата ми прояви и някакъв младеж от САЩ. Той първо се включи в дискусията за маргарина (всъщност първо попита за какво става въпрос, но нито аз, нито феновете проявихме благоприличие да му отговорим), но на английски. Явно реши, че не го разбираме, защото следващият път написа следното съобщение на български:
"Какъв вид продукти ли са налични? Бих искал да измислите една добра рецепта за вас и вашите приятели."
В началото се затрудних да разбера какво пита, но след това видях това на стената му:


Диетата ми, не само че вдъхновява милиони хора в България, ами и вече излезе извън границите на страната ни. И дори повече - провокира хората да от чужбина да учат български.
Ако знаех, че стремежа ми за дебелогъзие ще има такъв ефект, щях да започна много отдавна - още преди да падна под 60 килограма.

И ще използвам публикацията да благодаря на всички, които ме подкрепят в начинанието ми. Лично на мен ми е много по-лесно да НЕ ям, отколкото да се тъпча с разни неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)