сряда, 23 октомври 2013 г.

Още по темата за циганското родителство

Добро утро!!!

По принцип не бих писал това нещо, тъй като не се засягам, когато някой ме хули заради собствената си глупост (например, когато съм писал нещо против леля Стефка или Игрите на глада), но Радина побесня и ме накара да напиша обяснение за предишната си публикация, понеже не можела да търпи някой да мисли, че има тъпо гадже.

В предишната си публикация бях написал, че циганите са по-добри родители от хората, защото използват децата си за лични ползи и не се грижат за тях. Струваше ми се, че изказването ми е достатъчно иронично, но за всеки случай добавих и снимка, на която се вижда циганка с малките ѝ, които ловят вечеря в някакъв контейнер за боклук.

Очаквах реакции, но не такива. По-скоро мислех, че циганолюбците ще скочат срещу мен, а то се оказа, че трябва да се оправдавам пред хора, с които сме на едно мнение.
Ето коментарите, които публикацията ми предизвика. Ще се опитам да съм възможно по-неироничен и да говоря колкото се може по-пряко, за да няма объркване.

Емилия Андонова, връзка между двете твърдения има, но след като недотам заплетеният ми коментар ти се е сторил като неразгадаем шифър, не се изненадвам, че не можеш да я видиш. Един родител, за когото децата са само няколко лева майчински, не може да е добър родител. Това е връзката и това е причината изобщо да започна да пиша нещото.

Геш, ако не те познавах от преди това, бих бил склонен да приема, че си разбрал посланието ми и го тълкуваш за неразбралите. но те познавам и няма как да си помисля такова нещо.

Диди, не знам дали си Мистрес, но съжалявам, че текстът ми не е толкова остър и добре аргументирам като твоя коментар. Дори и да не мислех нещата, които си написала, за правилни, още преди да ги напишеш, сега сигурно щях да съм променил целия си мироглед, повлиян от дълбочината на разсъжденията ти.

3 коментара:

  1. Добро утро. Никак не съм. А иначе. Радвам се, че блестящите ми упражнения по реторика имат потенциала да преобърнат нечий живот.
    Очевидно аз се оказах безбожно тъпата. Не се познаваме и именно затова се уповах на коментарите във фейсбук (както предполагах, от твои познати), в които не личеше никакво съмнение, че говориш сериозно. Като чета текста ти сега, виждам ясно сарказма, но трябва да призная, че е много вероятно да си по-блестящ в четенето, отколкото в писането. Статията не е написана достатъчно хапливо-иронично и поради тази причина лесно може да мине за безкрайно наивна. Искам да уточня, че не очаквам сарказмът да ме удари по главата, за да го забележа, просто е малко слабичко. А и т'ва бедността си е уморително нещо, не съм във форма.
    Айде стига оправдания. И кажи на Радина, че на никого не му дреме дали си има тъпо гадже. Само по себе си това притеснение е доста тъповато, за да засенчи твоя цигански шедьовър. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ПП. достатъчно*
      Също така, искам да отбележа, че, ако гледаме малко по-философски на нещата, и в саркастичната ти мисъл, приета буквално, би имало смисъл. Просто не такъв, който да върши работа на практика (при настоящото статукво на същността на и въздействието между енергия и материя).

      Изтриване
  2. Христина Михайлова25 октомври 2013 г., 14:17 ч.

    оу, ами аз не мога да използвам такива витиевати изречения като вас, но много държа да се знае, че познатите на Мишо го взимат твърде насериозно от време на време, защото явно не го познават достатъчно. :D И съм убедена, че Ради няма нищо общо с тази статия :D

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)