сряда, 23 октомври 2013 г.

Бедността ме удари в библиотеката

Добро утро!!!

Животът става все по-труден и за да може да оцелее човек му се налага да прави компромиси. Аз нямам нищо ценно (преди време писах колко съм беден, но много хора го приеха като шега), като изключим колекцията ми от 620 книги. И тъй като ми излязоха някои неочаквани разходи, реших да съкратя малко от колекцията, защото нямам с какво да ги изхранвам.
Тук може да видите какво съм пуснал да се продава, а в следващите дни и седмици мисля да кача в продавалника към 400 книги.
Днешните ми предложения са за феновете на Толкин (или на Питър Джаксън, като става дума за пари, които аз ще взема, не ми пука чак толкова) - прекрасният роман "Хобит" (10 лв), на който му предстоят още две унизителни части от глупавата екранизация и първата част от трилогията "Властелинът на Пръстените" (7 лв).
Ако вземете и двете книги ще ви направя 10% отстъпка от по-скъпата. Ако вземете и друга от списъка, отстъпката става 20% и така за всяка следваща*.
За живеещите в София приемам и размяна с друга книга.

*Предложението не важи за книги, които се продават в комплект.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)