четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Списък на липсващите ми 32 книги на Стивън Кинг

Добро утро!!!

В края на септември Иво ми подари "Danse Macabre", с което книгите ми на Стивън Кинг на английски станаха 31 (почти половината от списъка ми). Ето кои са и останалите, които търся:
Salem's Lot
The Shining
Rage
Night Shift
The Long Walk
The Dead Zone
Roadwork
Cujo
The Running Man
TDT 1: The Gunslinger
Christine
Pet Sematary
Cycle of the Werewolf
Thinner
Skeleton Crew
It
TDT 2: The Drawing ot the Three
Misery
The Stand
TDT 3: The Waste Lands
Gareld's Game
Dolores Claiborne
Nightmares and Dreamscapes
The Regulators
Bag of Bones
On Writing
The Colorado Kid
Full Dark, No Stars
11/22/63
TDT 4.5: The Wind Through the Keyhole
Joyland
Doctor Sleep

4 коментара:

  1. Имаш ли някакви изисквания към конкретното издание? Аз мога да ти предложа един малко пооръфан екземпляр на Night Shift.

    ОтговорИзтриване
  2. Не, не търся конкретни издания. Дори "Особени сезони" и "Четири след полунощ", които имам, са в доста лошо състояние.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре тогава, следващия път, когато дойда в София ще се радвам да подпомогна колекцията ти с "Нощна смяна" :)

      Изтриване
  3. Ето, потърси тук: http://www.booktrading.bg/index.php?route=product/search&search=stephen%20king

    От бегъл поглед видях няколко, които ти липсват.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)